În România, mai exact la Galați, există un posesor de garaj care nu deține documente de proprietate asupra construcției, dar care joacă tare într-un litigiu. Oțelul vrea să-și ridice instalația de nocturnă, iar cel de-al patrulea stâlp pică exact în locul în care rezistă din 1996 un „depozit de murături”. Și pe care proprietarul nu vrea să-l dărâme sub nicio formă!
Interesant este faptul că garajul respectiv se află pe pământul celor de la ArcelorMittal. Iar proprietarul, cel care i-a solicitat Primăriei (dar a avut și OK-ul clubului de fotbal acum 15 ani) acordul pentru a-și ridica construcția se numește Nicolae Gheba și de ceva vreme nu mai are ce face cu garajul. Omul trăiește în Germania, iar în vară chiar și-a dat acordul pentru demolarea acestuia. „Ne-a rugat chiar să i-l dărâmăm noi, pentru a nu mai plăti domnia-sa un buldozer”, povestește Marius Stan, directorul general al Oțelului.
Construcția este însă administrată de cumnatul așa-zisului proprietar, iar între timp situația s-a schimbat la 180 de grade. „Cetățeanul și-a angajat avocat și ne-a dat în judecată că am vrut să-i dărâmăm buncărul. Ne-a stricat planurile, dar deja nu se mai poate. N-are niciun act asupra garajului, pentru că e pe terenul ArcelorMittal”, adaugă Stan.
„S-a închis înăuntru și a sunat la 112”
Angajații firmei care construiesc fundația celor patru stâlpi (n.r. – trei dintre cei patru piloni pot fi deja ridicați) se jură că de fiecare dată când au încercat să intre cu picamerele în garajul-problemă, cumnatul lui Gheba s-a închis înăuntru și a sunat la 112. „Cu orice risc, cu riscul de a chema SMURD-ul, nu mai putem întârzia. E bătaie de joc! Pariul meu este că într-o săptămână va fi ras de acolo”, promite șeful Oțelului, data de finalizare a operațiunii – 15 februarie 2011 – fiind în mare pericol.
Nu în ultimul rând, clubul gălățean a solicitat autorizație de demolare a construcției, însă se așteaptă decizia justiției în acest caz.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER